SvømmeCamp - Vandtilvænning i åbent vand
Tilmeldingsfrist er overskredet

Måske kan du svømme, måske er du endda god til at svømme, men kan du svømme i åbent vand?

På denne SvømmeCamp arrangeret af HGF Dolphins og sponsoreret af Favrskov kommune, de sidste 2 weekender i sommerferien, arbejder vi både med at kunne svømme langt og i åbent vand, for hvad hjælper det at kunne svømme hvis du falder i vandet og ikke kan svømme mere end 25 meter før du lige skal sætte af på kanten for at komme videre eller hvis der er bølger og du kun kan finde ud af at svømme og trække vejret, hvis vandet er fladt som i en svømmehal! OG hvad nu hvis der er tang. Ud over at svømme skal vi selvfølgelig også hygge os og have det sjovt.

For at deltage skal du være mellem 7 og 17 år og kunne svømme 200 meter

Del 1: Vi mødes fredag den 31. juli kl. 15.00 ved Skovvangskolen i Hammel (hovedindgangen) og slutter søndag den 2. august kl. 18.00 samme sted

Del 2: Vi mødes fredag den 7. august kl. 15.00 ved Skovvangskolen i Hammel (hovedindgangen) og slutter søndag den 9. august kl. 13.30 samme sted

Vi skal i løbet af Campen en masse i svømmehallen og 3 gange i åbent vand. Vi overnatter i Skovvangskolens gymnastiksal. HIC står for den fulde forplejning.

Har du spørgsmål eller er der overtegnet, er du velkommen til at kontakte os på mail: svommecamp@pedersen8450.dk.

Vi glæder os til at se dig til et par megasjove, lærerige, hårde, hyggelige og udfordrende weekender, hvor du får sved på panden og et smil på læberne.

SvømmeCamp-udvalget

PS. Er du ikke medlem af HGF, skal du oprette en profil, før du kan tilmelde dig.
Tryk på Opret en profil i den orange bar foroven.
24.07.2020
31.07.2020 kl. 15.00 - 09.08.2020 kl. 13.30
Skovvangsskolen
0,00 kr.